Verzenden

Aflevertijd

Zodra je je bestelling hebt geplaatst, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je bestelling hebben ontvangen en om de details te bevestigen.

Hierna gaan we aan de slag met het verpakken van jouw bestelling.

Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat je bestelling onderweg is.

Omdat wij vanuit Nederland versturen, is de bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je en voor België 2-4 werkdagen.

Verzendkosten

Verzending is gratis voor bestellingen €30 en meer.

Voor een bestelling van minder dan €30 zijn de verzendkosten €5,95

Adres wijzigen

Heb je iets besteld dat naar het verkeerde adres wordt gestuurd? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Als je bent verhuisd, kan je gemakkelijk je adres in je account wijzigen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Het volgen van je bestelling is eenvoudig en makkelijk. We sturen je een e-mail om je op de hoogte te stellen zodra je bestelling is verzonden. Je kunt inloggen op je GoPablo-account en al je bestelinformatie vinden. Klik op “Mijn bestellingen” en klik op “Details bekijken”. Daar kan je op “Volgen” klikken om te achterhalen waar je pakket zich bevindt.

Ik heb geen track&trace-link ontvangen?

Zodra je bestelling is gescand door het postbedrijf ontvangt je een e-mail met de track & trace-link.

Als je de e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan het volgende:

Controleer je mailbox, misschien is de mail in je spamfolder terechtgekomen.

Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Als je de mail niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice, zij kunnen je de track & trace-link geven of zien waarom je je track & trace-link niet hebt gekregen.